Évfolyam▼
Kiadvány cím▲
Cikk cím▲
Szerzők▲
És kapcsolat: szerző: knausz imre
Találatok: 23
EPA azonosító: EPA-00035-00228-0060
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Történelemtanítás és tantárgyi integráció : három példa és néhány tanulság
Forrás:
Új pedagógiai szemle
46. évf. 12. sz. (1996.)
57-68. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00223-0050
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Főzzük-e puhára a NAT-ot?
Forrás:
Új pedagógiai szemle
46. évf. 6. sz. (1996.)
41-45. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00003-0080
Szerző(k):
Bihari Péter,
Knausz
Imre
Cím:
A mélység elve és a történelemérettségi
Forrás:
Új pedagógiai szemle
47. évf. 3. sz. 1997. március
68-80. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00018-0210
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
A közoktatás tartalmi modernizációja és az európai dimenzió
Forrás:
Új pedagógiai szemle
48. évf. 7-8. sz. 1998. július-augusztus
184-188. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00026-0060
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Az általános iskola deNATurálása
Forrás:
Új pedagógiai szemle
49. évf. 4. sz. 1999. április
47-54. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00035-0090
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Jegyzet az ismeret-központúságról
Forrás:
Új pedagógiai szemle
50. évf. 2. sz. 2000. február
63-65. oldal
EPA azonosító: EPA-03124-00028-0130
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Drámapedagógiai stratégiák
Forrás:
Drámapedagógiai magazin
22. sz. (2001/2.)
29-31. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00064-0010
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Műveltség és autonómia
Forrás:
Új pedagógiai szemle
52. évf. 10. sz. 2002. október
3-8. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00066-0280
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Ember és társadalom
Forrás:
Új pedagógiai szemle
52. évf. 12. sz. 2002. december
EPA azonosító: EPA-00011-00063-0080
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Műveltség és autonómia
Forrás:
Iskolakultúra
2002. 9. sz.
87-102. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00069-0020
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
A mélység elvű tanításról
Forrás:
Új pedagógiai szemle
53. évf. 3. sz. 2003. március
8-11. oldal
EPA azonosító: EPA-00011-00073-0150
Szerző(k):
Arató László,
Knausz
Imre
,
Mihály Ottó,
Nahalka István,
Trencsényi László
Cím:
Az egyszintű, kompetencia-központú érettségi-felvételi vizsga
Forrás:
Iskolakultúra
2003. 8. sz.
1-59. oldal
EPA azonosító: EPA-00011-00079-0130
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Mi a műveltség?
Forrás:
Iskolakultúra
2004. 2. sz.
103-108. oldal
EPA azonosító: EPA-00011-00106-0140
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Doxoszophia
Forrás:
Iskolakultúra
2006. 7/8. sz.
127-151. oldal
EPA azonosító: EPA-00995-00015-0190
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon, 1945–1960 (DONÁTH Péter: Oktatáspolitika
Forrás:
Múltunk
2008. 3.
EPA azonosító: EPA-00011-00139-0060
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
A kompetencia szerkezete és a kompetencia alapú oktatás
Forrás:
Iskolakultúra
2009. 7-8. sz.
71. oldal
EPA azonosító: EPA-01428-00035-0070
Szerző(k):
Imre
Knausz
Cím:
What does it Mean to Educate?
Forrás:
Practice and Theory in Systems of Education
Volume 11. Issue 1. (2016.)
49-54. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00177-0060
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Az iskolai nevelés fölöttébb szükséges voltáról. Oktatás és nevelés viszonyának
Forrás:
Új pedagógiai szemle
66. évf. 7-8. sz. (2016.)
40-44. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00184-0090
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Zarándoklatok könyve. Nagy Ádám (szerk.): Szolgálva, nem tündökölve. Trencsényi 70.
Forrás:
Új pedagógiai szemle
67. évf. 11-12. sz. (2017.)
131-134. oldal
EPA azonosító: EPA-00691-00170-0050
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Műveltségkép az ezredforduló után
Forrás:
Magyar tudomány
178. évf. 11. sz. (2017. november)
1376-1386. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00187-0010
Szerző(k):
Halász Gábor,
Horváth Zsuzsanna,
Knausz
Imre
,
Kozma Tamás,
Radó Péter,
Trencsényi László,
Vass Vilmos,
Villányi Györgyné
Cím:
NAT-tervezet, 2018 - szakmai reflexiók. Halász Gábor, Horváth Zsuzsanna, Knausz Imre, Kozma Tamás
Forrás:
Új pedagógiai szemle
68. évf. 5-6. sz. (2018.)
5-21. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00198-0050
Szerző(k):
Knausz
Imre
Cím:
Szabad-e pipázni Tóra-olvasás közben?
Forrás:
Új pedagógiai szemle
70. évf. 3-4. sz. (2020.)
86-89. oldal
EPA azonosító: EPA-00035-00237-0010
Szerző(k):
Knausz
Imre
,
Lannert Judit,
Szekszárdi Júlia,
Tarné Éder Marianna,
Földes Petra
Cím:
Együttműködés, motiváció, műveltség - Oktatási víziók kultúraváltás idején. Kerekasztal
Forrás:
Új pedagógiai szemle
71. évf. 11-12. sz. (2021.)
5-18. oldal
1