Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Iskolakultúra
26. évf. 3. sz. (2016. március)
Tartalom
Tanulmány
Csapó
Benő
,
Csíkos
Csaba
,
Korom
Erzsébet
:
Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt
3-16
[517.70 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0010
Csíkos
Csaba
,
Korom
Erzsébet
,
Csapó
Benő
:
Tartalmi keretek a kutatásalapú tanulás tudáselemeinek értékeléséhez a természettudományokban
17- 29
[302.85 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0020
Korom
Erzsébet
,
Csíkos
Csaba
,
Csapó
Benő
:
A kutatásalapú tanulás megvalósításának feltételei a természettudományok tanításában
30-42
[610.45 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0030
Veres
Gábor
:
Gondolkodás- és képességfejlesztés:kihívások és megoldások a SAILS projektben
43-56
[407.64 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0040
Nagy
Lászlóné
,
Nagy Márió
Tibor
:
Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben
57-69
[333.85 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0050
Radnóti
Katalin
,
Adorjánné Farkas
Magdolna
:
A kutatásalapú tanulás, tanítás és tanárképzés lehetőségei a fizika oktatásában
70-80
[302.96 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0060
Németh
Veronika
,
Orosz
Gábor
:
A reakciósebesség című SAILS tanulási egység kipróbálásának tapasztalatai
81-88
[268.21 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0070
Kissné Gera
Ágnes
:
Élmények és értékek a kutatásalapú tanulás kipróbálása során
89-100
[288.59 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0080
Somogyi
Ágota
:
A SAILS projekt tapasztalatai a pedagógus szemszögéből: a kutatásalapú tanulás szervezésének és értékelésének hatása a pedagógus attitűdjére
101-108
[317.01 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0090
Szélpál
Szilveszter
,
Kopasz
Katalin
:
A kutatásalapú tanulás alkalmazása a tehetséggondozásban
109-116
[699.39 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0100
Korom
Erzsébet
,
Pásztor
Attila
,
Gyenes
Tamás
,
B. Németh
Mária
:
Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon
117-130
[1.51 MB - PDF]
EPA-00011-00203-0110
Kritika
Arató
László
:
Bírálat az Irodalom 9. kísérleti tankönyvről és a hozzá készült digitális tananyagról
131-151
[411.79 kB - PDF]
EPA-00011-00203-0120
Letöltés egy fájlban (3,3 MB - PDF)