Vissza a tartalomjegyzékhez


Ügyfélszolgálat II.

- Hallo!
- Parancsoljon!
- Haalooo!
- Én hallom!
- HAAAALLoooooooooo!
- Hall engem?
- Na végre! Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak?
- Olvassa el, hogy miről szól!
- Nem szól ez semmit, csak ott figyel…

- Jó estét, valami gond van a telefonommal, nem tudok SMS-t küldeni, pedig fontos lenne…
- Jelenleg karbantartás van a központban, ezért nem működik ez a szolgáltatás.
- Aha… akkor nem tudna a nevemben elküldeni egy sürgős SMS-t? Én itt vagyok az Árpád-híd budai hídfőjénél, a barátnőm meg a túloldalon a pesti hídfőnél, és üzenni kéne neki, hogy jöjjön át, mert itt várom!
- Sajnos én sem tudok üzenni, de miért nem próbálja meg felhívni…?
- …ja jó … tényleg…! Köszönöm a segítséget!

- Jó napot, a számlainformációmat szeretném lekérdezni…
- Az Ön számlaegyenlegére gondol? Azt itt az ügyfélszolgálaton tudjuk önnek megmondani…
- És annak mi a száma?
- 1270. Bizonyára most is ezt hívta…
- Igen, de azért leírom… szóval tizzenketttttőőőhettttven… jó köszönöm, akkor máris hívom, viszhall!