Vissza
a borítólapra
Súgó
epa
Copyright
Új pedagógiai szemle
54. évf. 11. sz. 2004. november
Tartalom
Tanulmányok
Fischerné Dárdai
Ágnes
,
Kaposi
József
:
Az új történelemérettségiről, avagy a megőrzés és megújítás egyensúlyának kísérlete
3-12
[36.72 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0010
Federmayer
Katalin
:
A dokumentumelemzés haszna és csapdái a történelemtanításban
13-30
[72.38 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0020
Komenczi
Bertalan
:
Didaktika elektromagna? (Az e-learning virtuális valóságai)
31-49
[78.25 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0030
Gergely
Gyula
:
Kulcskompetenciák pedig nincsenek
50-58
[39.72 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0040
Soós
István
,
Hamar
Pál
:
A magyar közoktatás testnevelési óraszámai történeti és európai nézőpontból
59-68
[36.12 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0050
Nézőpontok
Az iskola bukásra áll? (A Védegylet oktatáspolitikai javaslatai) (részlet)
69-79
[37.71 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0060
Bukásra áll az iskola? (Kerekasztal-beszélgetés a Védegylet oktatáspolitikai javaslatairól)
80-91
[45.29 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0070
Világtükör
Karikó
Sándor
:
Miben áll(hat) az oktatás és a nevelés európaisága?
92-97
[25.27 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0080
Gordon Győri
János
:
Pedagógusképzés, -továbbképzés és a pedagógusok együttműködésének formái Szingapúrban
98-109
[43.52 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0090
Visszalapozó
"A szegénység ott kezdődik, amikor egy családban nem tudnak jóllakni" (Osztályfőnöki óra a szegénységről és a gazdagságról)
110-119
[36.16 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0100
Műhely
Téglás
Zsolt Gábor
:
Iskolai zajártalmak
122-126
[16.19 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0110
Kritika-figyelő
Schüttler
Tamás
:
Két könyv a szöveges értékelésről
127-128
[8.63 kB - HTML]
EPA-00035-00086-0120